“Onko tässä 13 MAAILMAN HELPOINTA tapaa kasvattaa sinun myyntiäsi ja voittojasi?”

tervehdys

Päätä itse … Saat uuden kurssini riskittä 60 päivän koekäyttöön – kun vastaat tähän kutsuun “Kyllä” tänään (Et sitoudu mihinkään)

Timo Jäppinen

En välitä mitä myyt tai millä alalla olet.

Tämän kurssin 13 lähes idioottivarmaa yksinkertaista tekniikkaa tuottavat sinulle lisää myyntiä ja voittoa taatusti – tai et maksa
mitään.

Sinulla on 60 päivää aikaa vakuuttua tehosta.

Miten voin taata tulokset sinulle?

Koska tismalleen näin asiakkaani ovat saaneet ennennäkemättömiä tuloksia – uudelleen ja uudelleen. Esimerkiksi …

  • Yksi suomalainen verkkokauppias kasvatti myyntiään 48,8 % alle 30 päivässä – ja sai yli 155 445 € lisää voittoa vuodessa – äärimmäisen kilpaillussa laihdutusbisneksessä
  • Eräs maailmankuulu australialainen valokuvauksen kouluttaja sai rahoilleen 118-kertaisen tuoton – kolmessa lyhyessä viikossa
  • Keskustan ensikertalainen poliitikko mikroskooppisella vaalibudjetilla vakuutti äänestäjät melkein yhdessä yössä ja pääsi kaupunginvaltuustoon

Ja ne ovat myös toimineet aloilla kuten …

… matkailu, vakuutus, sijoittaminen, kustantaminen, rakentaminen, yritysmyynti, kiinteistönvälitys, koulutus, autokauppa, konsultointi, painaminen, tukkumyynti, vähittäiskauppa, verkkokauppa ja monilla muilla – Suomessa ja ulkomailla …

Lisäksi olen auttanut tunnettuja firmoja kuten Elisa, Saunalahti, Valitut Palat, A-lehdet, Erätukku, Tapiola, Painonvartijat, Finnmatkat ja monia, monia muita saamaan parempia tuloksia.

Siksi tiedän melko hyvin mikä saa ihmiset ostamaan ja mikä ei.

Nämä kaikki kullanarvoiset salaisuudet – ja paljon muuta – paljastan sinulle heti, kun aloitat uuden kurssini nimeltä Älykäs markkinoija: 13 yksinkertaista tapaa kasvattaa myyntiäsi.

Kiinnostunut? Siinä tapauksessa klikkaa tätä nappia:

tilausnappi

Et voi hävitä mitään, koska sinulla on 60 päivän 100 % rahat takaisin takuu – ilman kysymyksiä.

Mikä parasta: saat pitää kurssin ja kaikki bonukset joka tapauksessa kiitoksena, että annoit minulle mahdollisuuden.

Kuulostaako hyvältä?

Jos olet valmis aloittamaan, paina nappia yllä nyt. Jos haluat tietää vielä lisää, lue eteenpäin …

Mitä muut ihmiset sanovat minusta

”Timo Jäppinen on harvinainen ja hyvä esimerkki suomalaisesta vastarannan kiiskistä, sillä toisin kuin monen muun, Timon markkinointi ja mainonta tähtää mitattaviin tuloksiin EIKÄ visuaaliseen karkkiin, olalle taputukseen tai edes kehuihin.

”Suoramarkkinointilegenda Drayton Birdiltä saatu oppi näkyy vahvasti Timon tekemisisissä ja suosittelen jokaista suomalaista rahanahnetta mainosmiestä tutustumaan ihan ensimmäiseksi Timon markkinointivinkkeihin.”
-Teemu Kinnunen, yrittäjä

”Erittäin mielenkiintoista luettavaa ja järkeviä teorioita. Usein palaan vanhoihin juttuihin miettimään asioita jotka ovat jääneet mieleen.”
-Vesa-Matti Vartiainen, partner, Suomen Varaosatukku Oy

Katso myös mitä nämä ihmiset sanovat …

”Erinomaisia vinkkejä, varsinkin nuo suoramarkkinointiin ja copyteksteihin liittyvät jutut ovat kullanarvoisia.”
-Mikko Pylkkänen, internet-markkinointikonsultti, Estime Oy
”Kattavaa, testattua ja punnittua puhetta markkinoinnista! Kiitos Timo”
-Matti Mäntylä
”Markkinointi-ideat joita olen lukenut, ovat osa omaa ajatusmaailmaani ja on ihana huomata, että joku osaa pukea minunkin ajatuksia sanoiksi, paperille ja siinä ne ovat ytimekkäinä ’totuuksina’. Kiitos !”
-Marja Hugg

Ja tässä vielä kaksi kommenttia lisää:

”Nopeasti ajatellen kirjoittelet varsin vastaanottajakeskeisesti, jota pidän hyvänä asiana. Krjoittelusi tueksi myös esität useimmiten selvää konkretiaa ja tavoitehakuisuutta.

”Ennen nykyistä työtäni olin ammattikorkeakoulussa kuusi vuotta liiketalouden lehtorina, ja siinä sinussa kätilöin noin 200 tradenomia ja jonkin verran olin mukana markkinoinninkin kuvioissa.

”Jos nyt uudestaan olisin markkinoinnin opetuksessa, niin kyllä suosittelisin opiskelijoitani tutustumaan kirjeisiisi, ja antaisin tehtäväksi analysoida ne ja etsiä jonkin johtavan teman tai punaisen langan.

”Koulumaailma ja tosielämä busineksessa tietysti ovat kaksi eri maailmaa, mutta uskoisin, että olet nimenomaan myyntiteknisesti ja myyntiosaamisessa ammattilainen, varsinkin oman osaamisesi osaat tuotteistaa ja osoittaa vastaanottajille hyödyn, joka seuraa jos sinun kanssasi alkaa kaveeraamaan.”
-Timo Kaumi, KTK, MBA, Urainstituutti

”Olen tosiaan seurannut kommenteja, ideoita, älynväläyksiäsi jne. On hienoa nähdä kaiken lävitse se suuremmoinen positiivisuutesi. Näistä ideoistasi saa omaan päivään potkua. Jatka samaan malliin…”
-Ari Heikkilä, toimitusjohtaja, Moderno

Suoraan sanottuna sähköpostini pursuaa vastaavia kiitosviestejä ihmisiltä … yrityspomoista yrittäjiin … poliitikoista hyväntekeväisyysjärjestöjen markkinointipäälliköihin. Miksi?

Syy on yksinkertainen. Minä teen tuloksia.

Se voi kuulostaa kerskumiselta, mutta en tarkoita sitä niin. Siksi näytän sinulle vielä yhden kommentin …

Se on partneriltani Drayton Birdiltä. Hän julisti näin tavattuaan minut ensimmäistä kertaa Lontoossa:

Drayton Bird

“Timo Jäppinen is one of the most impressive young people I have come across – and I have come across quite a few. He has an exceptional grasp of what this business is about – and also, most unusually, considerable creative talent.”

Ja Drayton tietää mistä puhuu. The Chartered Institute of Marketing valitsi hänet marraskuussa 2003 “Yhdeksi 50:stä elävästä yksilöstä, jotka ovat muovanneet tämän päivän markkinointia.”

Itse asiassa jopa kuuluisa David Ogilvy sanoi: “Drayton Bird tietää suoramarkkinoinnista enemmän kuin kukaan koko maailmassa.”

Vakuuttunut? Klikkaa tätä nappia:

tilausnappi

Tai ehkä haluat kurkata sisälle ennen kuin päätät. No, tässä on vähän maistiaisia …

Tällä kurssilla sinulle paljastuu esimerkiksi

  • Näin saat enemmän asiakkaita kuin kilpailijasi (sivu 9)
  • Verkkokauppiaiden yleinen kallis virhe (sivu 41)
  • 10 askelta kuinka varmistat, että mainoksesi tai kirjeesi myy niin paljon kuin mahdollista (sivu 28)
  • Yllättävän nopea tapa kasvattaa myyntiäsi 10 % … 20 % … ehkä yli 42 % (sivu 75)
  • 3 oikotietä tuloksiin (sivu 16)
  • Näin menestyt pikkuruisella markkinointibudjetilla – asiakkaani kertoo omin sanoin miten se käy (sivu 56)
  • Älykkään markkinoijan tärkein työkalu (sivu 11)

Ja lisäksi …

  • Milloin kannattaa unohtaa strategia – tapaus Stockmann (sivu 54)
  • 5 helppoa tapaa kuinka moninkertaistat tämän kurssin tulokset (sivu 7)
  • Näin eräs asiakkaani sai 11 775 % tuoton rahoilleen – tarkka 10 askeleen analyysi selkein käytännön esimerkein (sivu 30)
  • Testaa mainontasi pikkurahalla ja tienaa isosti: katso lapsellisen helpot ohjeet (sivu 12)
  • Drayton Bird ja 3 varmaa tapaa tehdä voittoa (sivu 53)
  • Näin tienaat sinun nykyisillä asiakkaillasi enemmän (sivu 10)
  • Näin suunnittelet markkinointisi keskittyen tärkeimpiin asioihin (sivu 9)

Plus opit kaikki nämä yksinkertaiset kentällä testatut tavat tienata lisää …

  • Laillinen tapa painaa rahaa (sivu 18)
  • David Ogilvy ja tuottavan mainonnan salaisuus (sivu 15)
  • Mitkä 2 asiaa vaikuttavat myyntisi eniten (sivu 12)
  • Mistä mainonnan suunnittelu kannattaa oikeasti aloittaa (sivu 9)
  • Milloin kannattaa unohtaa mainostoimistot ja konsultit (sivu 21)
  • Google AdWords – voiko sillä yhä tienata? (Sivu 22)
  • Näin voit kasvattaa myyntiäsi ja voittojasi 92 % todennäköisyydellä (sivu 74)
  • Näin saat yhdellä mainoksella moninkertaisen tuoton taatusti – vain kourallinen markkinoijia Suomessa tietää tämän salaisuuden. Pelkästään tämä on yksin enemmän kuin kurssin hinnan väärti (sivu 24)
  • 3 yksinkertaista todistetusti toimivaa tapaa kasvattaa voittojasi taloudesta riippumatta (sivu 10)

Sekä muutama varoitus esimerkkien kera …

  • Kauhutarina tosielämästä kuinka romutat brändisi ja heität markkinointibudjettisi silppuriin (sivu 25)
  • Mainonnan suunnittelijoiden yleinen virhe (sivu 28)
  • Testattu tapa tuplata sähköpostimarkkinointisi tulokset (sivu 35)
  • Miksi ostettujen sähköpostilistojen käyttö saattaa olla TYHMINTÄ mitä voit tehdä (sivu 42)
  • Fiksun sähköpostimarkkinoijan viiden pisteen tarkistuslista – varma tie tuloksiin (sivu 44)
  • Verkkosivujen yleisin virhe (sivu 47)
  • Syy miksi pieni lista voi olla yllättävän arvokas (sivu 50)

Kaiken lisäksi sinulle paljastuu …

  • Internet-markkinoinnin menestyksen salaisuus (sivu 35)
  • Paras löytämäni edullinen työkalu kuinka kirjoittaa myyvää copya – ja oppia tunnistamaan, kun näet sitä (sivu 41)
  • Coca-Colan markkinoinnin menestyksen yksinkertainen kaava, jonka voit kopioida – koosta ja alasta riippumatta (sivu 53)
  • Naurettavan helppo tapa nostaa myyntiä ja voittoja tekemättä mitään (sivu 55)
  • Markkinoinnin väkevin voima (sivu 59)
  • Plus paljon muuta …

Eikä siinä kaikki …

… saat kaupan päälle nämä bonukset ILMAISEKSI, jos olet nopea

  • ILMAINEN BONUS: Näin erotut kilpailijoistasi käyttämällä maalaisjärkeä (sivu 61)
  • ILMAINEN BONUS: Totuus tulospohjaisesta markkinoinnista: ajan hukkaa vai kannattavaa bisnestä? (sivu 62)
  • ILMAINEN BONUS: Kokeneiden mainostajien 4 yleistä ja tuhoisaa ajatusvirhettä (sivu 64)
  • ILMAINEN BONUS: Millainen markkinoinnin neuvonantaja ja suunnittelija on minun kokemusteni mukaan paras (sivu 65)
  • ILMAINEN BONUS: Suomen palkituimman mainosmiehen yksinkertainen neuvo kuinka menestyä bisneksessä (sivu 63)
  • ILMAINEN BONUS: Lähes täydellisen mainoksen 10 000 € opetus (sivu 67)
  • ILMAINEN BONUS: Näin myyntitaito voi auttaa sinua saamaan paremman työn vähäisellä kokemuksella ja olemattomalla koulutuksella (sivu 69)
  • ILMAINEN BONUS: Jos haluat mainosalalle, lue tämä (sivu 72)
  • ILMAINEN BONUS: Näin markkinoit itseäsi ja myyt ideasi (sivu 69)
  • ja paljon, paljon, paljon muuta hyödyllistä …

Voisin kertoa sinulle vielä 100 syytä miksi tämä on huippudiili, mutta olen tietty puolueellinen.

Oikeasti sinä näet tulokset parhaiten, kun testaat tätä kurssia riskittä …

Siispä – koska et yksinkertaisesti voi hävitä mitään – mikset aloittaisi sitä nyt?

tilausnappi

Jos kaipaat vielä lisää vakuuttelua, katso tämä video …

Kyllä, haluan lisää myyntiä ja voittoa riskittä

Kuten videolta näit, et voi menettää mitään – mutta voit saada paljon.

Mikä parasta: tämä 76-sivuinen Älykäs markkinoija -kurssi maksaa vain 47 €.

Lähetän sen sinulle välittömästi. Ja kuten lupasin: saat pitää sen ja kaikki bonukset joka tapauksessa – vaikka peruisit.

Se on tavallisessa pdf-muodossa. Ei tarvitse asentaa mitään. Sen pitäisi aueta tietokoneellasi heti, kun klikkaat lähettämääni latauslinkkiä.

Mutta pidä kiirettä. Hinta voi nousta pian. Tämä on rajoitettu esittelytarjous.

Vieläkin epäilevä? Siinä tapauksessa sinua voi kiinnostaa nähdä tämä julkinen kirjallinen takuutodistus:

dba-takuu

Ehkä pohdit, jos tämä on todella niin tehokas ase kuin väitän, miksi jaan sen?

No, koska monet teistä todennäköisesti pyytävät minulta lisää neuvoja tulosten parannuttua. Minun konsultoinnin ja suunnittelun taksa on 1000 € ja ylöspäin. Joten tienaan siitä.

Mutta sinun ei pitäisi välittää siitä – kunhan sinä saat lisää myyntiä ja voittoa nyt. Ja minä takaan, että saat.

Tässä alla on linkki. Sinä tiedät mitä tehdä …

Kiitos, että luit tämän.

 

Terveisin,

timo_allekirjoitus

Timo Jäppinen

P.S. Älä unohda: tämä kurssi on sinulle 100 % verovähennys-kelpoinen tulonhankkimiskuluna. Voit vaikka varmistaa asian verottajalta.

Saat kuitin välittömästi sähköpostiisi kurssin mukana. Hinta sisältää arvonlisäveron.

P.P.S. Jos sinulla on kysymyksiä, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen: timo.jappinen@draytonbird.fi

Vastaan henkilökohtaisesti yleensä alle 24 tunnin kuluessa.