Asiakkaita

 

Ihmisemme ovat työskennelleet esimerkiksi näiden tunnettujen organisaatioiden kanssa: American Express, Airbus, British Telecom, Elisa, Fida International ry, Mercedes-Benz, Readers Digest Association – Valitut Palat, Save The Children – Pelastakaa Lapset, Xerox sekä monen, monen muun pienen ja ison firman kanssa.

 

Tässä muutamia tyypillisiä kommentteja Drayton Birdin ja kumppanien tuottamista tuloksista…

 

”Olemme tehneet Timon kanssa yhteistyötä myynnin ja markkinoinnin saralla noin puoli vuotta. Timo on ollut huikea lisävahvistus meidän tiimiimme omilla erilaisilla ideoillaan.

 

”Myyntimme on kasvanut selvästi haastavasta markkinatilanteesta huolimatta. Esimerkiksi tietyissä tuotteissa joihin olemme erityisesti keskittyneet, kasvua on tullut jopa yli 55 prosenttia verrattuna edelliseen vuoteen. Timon kanssa on poikkeuksellisen mukava toimia koska hän tekee aina sen minkä lupaa ja vielä ajallaan. Suosittelen.”
Terho Saari, toimitusjohtaja, yrittäjä, Antin Autokoulu Oy

 

”Extraordinarily good at understanding products, identifying what motivates prospects and, above all, getting more of them to reply and to buy. All I can say is Thank God for Drayton Bird.”

Alex Davies, Marketing Director, Hargreaves Lansdown

 

”There are three reasons why we started working with the Partnership. Solid commonsense, experience and technique. They’re not 23 year olds in baggy pants with baggy brains to match. They know how to put all the bits together to make a successful campaign, and they work hard at making our money work.”
Oliver Johnson, General Manager, Mercedes-Benz (UK) Ltd

 

”BeachBody.com had a moderately successful DRTV fitness business doing $6 million per year in sales. Then the company started to employ the suggestions and strategies of Drayton Bird, and in its next year the company topped $40 million in sales.”
Carl Daikeler, CEO, Beachbody

 

Teemme töitä myös pienempien firmojen kanssa hyvällä menestyksellä…

 

”Olen ollut erittäin tyytyväinen antamiisi vinkkeihin ja opastukseen siitä miten tehostaa markkinointia. Ja kuinka yksinkertaisilla toimenpiteillä voi vaikuttaa myyntiin. Tulen jatkamaan yhteistyötä jatkossakin. Kiitokset tähänastisesta tuestasi.”
Veli-Pekka Mälkiäinen, Mindfulness MBSR ohjaaja CFM®, Ceesto

 

“Timolla on harvinainen kyky. Tässä lupausten mainosmaailmassa hän saa tuloksia aikaan. Timon markkinointisuunnitelma täytti minun uusien asiakkaiden putken.”
Pertti Säntti, Toimitusjohtaja, DOIT Oy

 

”Kokonaisuutena ihan huikea paketti, kiitokset myös tulevaisuuden neuvoista ja loistavista esimerkeistä. Saatiin Tomi Kokon kanssa kunnon motivaatioboostit tästä! Pohdittiin alkuun että onko kaikkien eurojen arvoinen sijoitus, mutta eget tuli nyt kyllä kertoimella takaisin :)”
Jalmari Kivinen, konversio-optimoinnin asiantuntija, Lean in Five Weeks Challenge

 

Kolme asiaa, joita me arvostamme asiakkaassa


  1. Olet innostunut alastasi. Se tarttuu suunnittelijoihimme ja näkyy sinulle parempina tuloksina.
  2. Olet valmis testaamaan. Tämä on suoramarkkinoinnin tärkeimpiä ominaisuuksia. Hyödynnä sitä. Annetaan sinun asiakkaidesi päättää onko mainontasi hyvää vai ei. Eli ostavatko he vai ei? Tulokset ratkaisevat.
  3. Haluat oppia uutta.

 

Vinkki uusille asiakkaille

 

Jos haluaisit tutustua paremmin menetelmiimme – ja niiden tuloksiin – ennen kuin otat yhteyttä meihin, suosittelemme sinua aluksi liittymään copykouluumme täällä. Saat rautaisannoksen viimeisintä tietoa tuloksellisesta markkinoinnista ja mainonnasta, lähtemättä tietokoneeltasi minnekään. Tutki menestystarinoitamme aivan rauhassa, opi kenties jotain uutta ja päätä vasta sitten, haluaisitko palkata meidät.

 

Otathan kuitenkin huomioon, että voimme auttaa vain muutamaa asiakasta kerrallaan ja olemme melko kiireisiä. Joten mitä nopeammin toimit, sitä todennäköisemmin voimme auttaa myös sinua.